9/12/2008

Tjenare.
Äntligen fredag. Fast jag mår lite dåligt känner jag, men det är väl typisk när det är helg på ingång.
Grattis till mamma som fyllde år igår. 11:e september, många saker som händer just på denna datum. Har köpt present men ska vänta tills jag ska ner till Skåne och ger till henne personligen.

Har inte hittat på så mycket senast jag skrev här. Jobbar som alla andra.
Lira lite datorn-spel och kolla film. Börjar tycka att Atlantica online blir beroende... Men jag håller fortfarande ett öga på AION.
Läste på aionsource.com att aion kommer får många nya saker. T.ex. hus system där man kan bygga sitt klan hus, t.o.m. en lite samhälle. Spelet kommer äga alltså.
Jag har också varit på wushu träning och kolla in lite. Ska kanske börjar där. Verka vara vettig. Får ser om tiden räcker till. Så mycket man vill lära sig men så lite tid. Måste lära mig att göra en sak åt taget, och fokuserar på det till det är klart. Så dåligt på att avsluta saker och lämnar det 80% klart....
Skärpning Leon!

Ni får har det bra där ute iaf. Hörs

Inga kommentarer: