6/26/2008

2008-06-26

Lirade lite Guitar hero igår. Måste säga att det var svårare än jag trodde. Ingen fingerkoordination alls. Men träning ger färdighet.

FRA har ju som alla vet slagit igenom i riksdag Alla hade en åsikt om lagen, DÅ, men nu är det helt tyst och inte en skit har gjorts. Typisk svenskar, klaga och klaga men inget görs. Alla skriker men ingen gör något, alla vänta på att någon ska tar initiativet. Som när landslaget spelar fotboll typ.
Jag gör inget åt det för jag tror jag kommer kunna krypterar och komma förbi lagen på ett eller annat sätt ändå, och jag skicka ju inte mina hemliga brev igenom hotmail :P


Fotnot: rättade denna inlägg och blogger hittade hotmail som ett stavfel och hade ingen förslag på ändring o.O Dem måste ändå veta vad hotmail är....

Inga kommentarer: